#

NLmatch

Heeft u een vraag? Bel ons gerust!

 


  078 - 750 30 00

Background

Facility

Klantcase

Behoefte

De opdrachtgever is een grote facilitaire dienstverlener gespecialiseerd in sanitaire ruimtes en behoort tot de top 3 van Nederland. De opdrachtgever wil kwalitatieve bezoekafspraken genereren voor haar accountmanagers en hierbij gebruik maken van haar eigen CRM-systeem. 

 

Oplossing 

NLmatch maakt een koppeling met het CRM-systeem van de opdrachtgever, stelt een belscript op en synchroniseert de agenda’s van de accountmanagers. De agents van het callcenter van NLmatch volgen vervolgens een interne training gevolgd bij de opdrachtgever over de USP’s van de organisatie, namelijk: innovatiekracht, maatschappelijk verantwoord ondernemen en 24/7 dienstverlening. Deze worden ingezet tijdens de telefoongesprekken en zetten aan tot het maken van een kwalitatieve bezoekafspraak. 

 

Resultaat

De opdrachtgever heeft het genereren van bezoekafspraken aan twee partijen, onder wie NLmatch, uitbesteed. NLmatch heeft zich hierbij bewezen als de beste partij op het gebied van B2B leadgeneratie en een hogere conversie behaald dan de andere partij. Op basis van dit resultaat is de samenwerking met de opdrachtgever verder uitgebreid. 

Background