#

NLmatch

Heeft u een vraag? Bel ons gerust!

 


  078 - 750 30 00

Background

Vendor

Klantcase

Vendor toilethygiëne: Het gewone, ongewoon goed doen

Vendor ontwikkelt en produceert, met meer dan 200 medewerkers, in eigen beheer een totaalpakket van onder meer slimme handdoek- en toiletrolautomaten, zeepdispensers, luchtverfrissingssystemen en toiletbrilreinigers. Dankzij eigen voorraden en een uitgekiende serviceorganisatie is zij in staat een snelle levering te garanderen. Tot in het magazijn van de klant, 7 dagen per week.

 

Wie

Annelieke de Pooter, Manager Marketing & Innovatie, Vendor

 

Uitdaging

Goed gekwalificeerde bezoekafspraken bij prospects zodat de accountmanager de toegevoegde waarde van Vendor kan bespreken.

 

Oplossing

Door te werken met NLmatch worden kwalitatieve bezoekafspraken ingepland bij prospects die Vendor graag wil bedienen.

 

Resultaat

Vanaf maart 2018 hebben we bezoekafspraken gerealiseerd die voldoen aan zowel de kwalitatieve als kwantitatieve doelstellingen van Vendor.

 

QA

Annelieke, waarom werken jullie samen met een extern callcenter?

"Koud bellen (acquisitie) is een expertise op zich. Ook een continue focus is hierbij erg belangrijk. Een extern callcenter biedt ons dit en geeft ons salesteam de gelegenheid het beste uit zichzelf te laten halen aan tafel bij de prospect. Als prettige spin-off merken we daarnaast dat het helpt onze naamsbekendheid te verhogen én het motiveert het salesteam extra doordat zij zich gesteund voelen bij de uitvoering van hun werkzaamheden".

 

En waarom hebben jullie voor NLmatch gekozen?

"Vanuit een pilot met twee telemarketing bureaus, kwam NLmatch als beste match met Vendor uit de bus. De werkwijze van NLmatch spreekt ons enorm aan: professioneel, accuraat en altijd gericht op het best mogelijke eindresultaat. Het belangrijkste is dat we kwalitatief goede afspraken ontvangen. Zo hebben we verschillende criteria waaraan een afspraak moet voldoen. Nadat de afspraak door de agent is gemaakt wordt het gesprek nageluisterd door een supervisor of de afspraak aan alle criteria voldoet. Tijd is kostbaar en we willen uiteraard voorkomen dat accountmanagers hun tijd steken in matige afspraken.

 

Vendor is een partnership aangegaan met NLmatch. De lijnen zijn kort en de communicatie is goed. Op het moment dat wij extra focus op bepaalde campagnes willen leggen pakt NLmatch dit snel en adequaat op. Onmisbaar voor ons is dat NLmatch begrijpt hoe belangrijk het is om nauw samen te werken met ons data intelligence bureau (Sizo). Zodoende contacteren we de juiste organisaties op het juiste moment en leren we voortdurend vanuit inzichten die we gezamenlijk op doen in het (bel)proces en de analyses voor- en achteraf.

 

NLmatch ontzorgt ons. De agents maken afspraken voor onze accountmanagers maar NLmatch zorgt ook dat vanuit hun systeem de afspraakbevestiging wordt verstuurd en dat de afspraak in de online agenda van de desbetreffende accountmanager wordt gezet.

 

Met behulp van NLmatch hebben we een aantal mooie new business klanten aan onze klantenbase toegevoegd".

Background